Archive

Archive for September 8, 2008

McBruce en Jakkie se troue

September 8, 2008 Leave a comment

Een van die spesiaalste dinge wat ek gedoen het onlangs was om op my oudste vriend se troue te preek. Ek en McBruce en Andy Annandale (die twee boeties verskil net ‘n jaar,maar was in dieselfde graad op skool) kom al van 1991 af saam. So toe McBruce my vra om op sy troue te preek, moes ek net ja sê. Jammer Maartje dat ek jou gedrop het vir Jonk Live! Dit was nie my skuld dit was op dieselfde datum nie.

Anyway, so toe is ek twee naweke in ‘n ry Rietkuil toe, eers vir die bachelors en toe vir die actual troue. Die bachelors het ontaard in ‘n groot party, want die vrouens het van die kitchen tea af direk soontoe gekom en saam gekuier.

Die troue self was eintlik heel goed. Wat ook spesiaal was,was die feit dat dit die kerk is waarin my ouers getrou het en waarin al drie ons kinders gedoop is. Daar het gelukkig niks regtig verkeerd geloop nie, waaroor ek nogals bly is. En waaroor ek genip het, want teen 20 minute voor die troue was daar nog nie ‘n orrelis of ‘n versiering van ‘n dag oud in daai kerk nie…en ek en die dominee wat die bevestiging gedoen het (onthou, ek kan nog net op troues preek) het mekaar skaars 30 minute voor dit vir die eerste keer gesien.

Maar eind goed, als goed. Al was die bruid ‘n bietjie pregnant en al het sy die ring aan die bruidegom se verkeerde hand probeer sit, en al het die een biker-oom wat by die troue was my in die voorportaal van die skoolsaal waar die onthaal gehou was, gekry, diep met my gepraat(did I mention he is a spitter??? Handdoek, asseblief!) en die mense kort-kort gevra, haai, drink die dominee dan? En al het ons eers ná 01:00 die oggend uit die saal uitgegaan en al het ek vroeër die middag in die ergste stofstorm ooit op ons ou plaas rally gery…was dit ‘n pretty lekker troue.

Mozzeltof!

Immortality

September 8, 2008 Leave a comment

Ek was hier in die middel van Augustus by my oumagrootjie se 100ste verjaarsdag. Dis baie oud! Ek dink ek gaan op 85 op die laatste ‘n pilletjie drink en klaarmaak. Wat wil jy dan nog doen?Kyk hoe lank jy kan asem haal? Teen daai tyd moet ‘n mens darem al jou drome kind-of bewaarheid het, anders gaan jou liggaam jou anyway nie toelaat om dit te doen nie.

Maar okay, natuurlik was die hele naweek quite eventful, siende dat yours truly nog nooit Vanderbijlpark toe gery het van Pretoria af nie. Baie slim kyk ek net so vinnig op VeZA en sien ag ‘n mens ry net met die N1 en dan is dit iewers aan jou linkerkant. Groot fout…want daai pad vat jou regdeur die suide van Soweto! Natuurlik is ek mos ‘n bietjie paranoid oor swart mense op plekke wat ek nie ken nie (jammer!), so ek ry sonder om regtig by stopsrate te stop. Scary stuff! Maar ek kom toe gelukkig daar uit en kuier toe by my ouma en oumagrootjie. Laasgenoemde kan skaars nog praat en het my natuurlik glad nie herken nie. Ek was maar eintlik meer daar ter wille van my ouma, my ma se ma. Ek was die sole representative van daai kant van die familie (en my ma-hulle is 5 kinders! Wtf?) so in ‘n mate was dit nogals groot.

Terwyl ons in die kamer/saal in die ouetehuis is, was die een ou Duitse tannie wiese bed oorkant my oumagrootjie s’n is, besig om aan kanker te sterf. Haar kinders was daar, besig om haar goed op te pak en haar meubels uit te dra. Sulke dinge skok jou tot stilstand, as jy nie ‘n hart het vir oumense nie, en raak jou diep as jy ‘n gewone mens met gevoelens is. Daar is ons, met my oumagrootjie wat die volgende dag 100 word, en hierdie ander ou tannie wat hortend die laaste asem uitblaas.

Ons is vir ‘n rukkie na so ‘n sonkamer toe, waarna ek en my ouma gaan uiteet het by Panarotti’s. Raai wat speel op die radio? Celine Dion en die Bee Gee’s se Immortality. Surreal, om die minste te sê!

Die volgende dag was toe die verjaarsdag en ek het gekuier saam met familie wat ek nog nooit in my hele lewe gesien het nie – my ma se niggies. Heel lekker, mind you. Hulle het vir my gelukkig vroeër al die pad deur Alberton beduie, so die volgende ritte was beter.

Maar dit het by my bly spook: wat gee vir jou die Ewige Lewe? Sien, in dieselfde week het ek The Mummy 3 gekyk en daar is een plek waar die vraag byna verbatim so gevra word: “What must I do to get Eternal Life?”

Wat gee vir jóú die Ewige Lewe?

Immortality

So this is who I am,
And this is all I know,
And I must choose to live,
For all that I can give,
The spark that makes the power grow
And I will stand for my dream if I can,
Symbol of my faith in who I am,
But you are my only,
And I must follow on the road that lies ahead,
And I won’t let my heart control my head,
But you are my only
We don’t say goodbye,
We don’t say goodbye,
And I know what I’ve got to be

Immor-tality
I make my journey through eternity
I keep the memory of you and me inside

Fulfill your destiny,
Is there within the child,
My storm will never end,
My fate is on the wind,
The king of hearts, the joker’s wild,
We don’t say goodbye,
We don’t say goodbye,
I’ll make them all remember me

Cos I have found a dream that must come true,
Every ounce of me must see it through,
But you are my only
I’m sorry I don’t have a role for love to play,
Hand over my heart I’ll find my way,
I will make them give to me

Immor-tality (oh baby)
There is a vision and a fire in me (ohh)
I keep the memory of you and me, inside
We don’t say goodbye
We don’t say goodbye
With all my love for you
And what else we may do
We don’t say, goodbye