Home > Life, movies, rugby > Ja ja ja…en dit wat nog kom…

Ja ja ja…en dit wat nog kom…

Okay, ek weet ek het Augustus laas geblog, lyk my. Hierdie is net om te laat weet ek is nog hier, ek het nog nie die blog toegemaak nie. Het wel die afgelope tyd ‘n paar dinge gehad om oor te dink.
Verwag maar in die toekoms nog steeds ‘n paar fliek posts. En verseker nog (meer) rugby/Blou Bulle posts. Dalk meer en meer gereeld as voorheen – daar is ‘n vooruitsig oor beter toegang tot Loftuskaartjies in die nuwe jaar wat wag, so dit kan net opwindend raak!
En dan oorweeg ek dit om oor ‘n ander, meer sensitiewe tema te begin blog. Maar voordat ek die aap uit die mou laat, sal ek eers nog goed gaan oorweeg of en wat ek daaroor sal skryf. So, wees maar solank nuuskierig!

Categories: Life, movies, rugby
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment