Home > Blogroll > Love Never Dies…maar ons sal nog moet sien

Love Never Dies…maar ons sal nog moet sien

Die opvolg op The Phantom of The Opera (of soos party mense dit noem “Paint Never Dries”) het laas week in Londen begin en ek is een van die wat met groot verwagtinge daarna uitgesien het. Ek doen nog steeds, hoewel die reviews wat op die oomblik die internet se rondte doen, louwarm is (om dit ligtelik te stel). Ek het die plotline op Wikipedia ook gaan oplees en was nogal teleurgesteld met die verloop van gebeure.

**Spoiler-alert**

Hoekom is Gustave die Phantom se kind? Kon hy nie maar sy musiektalent by sy ma gekry het nie (en soos een reviewer tereg opgemerk het, dan moes sy omtrent 5 of 6 maande swanger gewees het teen die “Masquerade”-scene in die eerste een, en sy was beslis nie)? Hoekom is Raoul van romantiese held na weird drunken gambler toe verander? Vir dramatiese ironie of wat? En Meg as die jaloerse opkomende Prima Donna – what is up with that? En blykbaar het die Phantom nou henchmen. Hy kon in Frankryk ‘n reuse teater bo- en ondergronds eiehandig regeer, maar in Amerika het hy ewe skielik hulp nodig. Hoe nou?

Ek is ‘n onbeskaamde fan van Phantom – die oorspronklike musical, maar ook van die oorspronklike boek, wat HELEMAL anders eindig en die weggelate Persian bevat, ‘n karakter wat myns insiens regtig in die storie hoort (dis seker hoekom Monsieur Leroux hom in die eerste plek ingeskryf het, of hoe?). En die deadly whirlpool-ding wat ons nie in die musical kry nie. Ja okay, doen dit nou op ‘n stage, maar nogtans. Nou kom ALW en sy cronies met ‘n storie wat, granted, deur hulleself uitgedink is en nie ‘n amptelike vervolg op die boek se verhaal is nie. Behalwe dat al die reviewers opgewonde oor die Coney Island setting is, dink ek dalk moes die Fantoom maar in Parys gebly het. En kom nou, was Christine regtig so lief vir hom dat sy, na een nag se passie en die ensuing gebeure wragtig weer terug na hom toe sou wou gaan vir nog van dieselfde? klink soos ‘n paar vrouens in Suid-Afrika. Blykbaar hou hulle van abuse.

Hierdie is natuurlik gebaseer op wat ek op die internet lees, ek kon obviously nog glad nie die show self te siene gekry het nie. Daarom dat ons maar nog sal moet sien. Die musiek wat ek sover gehoor het, was regtig beautiful en die music video op Youtube van die Coney Island Waltz het my rillings langs die ruggraat gegee. Hierdie lyk intense, en creepy, en intensely creepy! So ek wil dit regtig nog graag sien. My soundtrack (Deluxe edition) is al laas jaar bestel, so ek wag angstig.

Categories: Blogroll
  1. No comments yet.
  1. August 26, 2020 at 1:13 pm
  2. August 27, 2021 at 2:24 pm
  3. February 12, 2023 at 8:16 pm

Leave a comment