Langnaweek en Mighty Men en Kollegetehuis en stuff

Dis Laaaaaangnaweek, yeah! Ek vat ‘n bietjie af, maar dis die stilte voor die Groot Storm, want volgende week is Pinkster en ek moet ‘n opdrag vir PRT ingee (waarvan ek nog die inligting moet kry, oeps) en Vrydag die 9e is die GDOP Deurnag en die week daarna is dit kontakweek en die 18e is dit my proefpreek…
So, dis hoekom ek kans kry om te chill hierdie langnaweek by my ouers in Vryheid. Yeah! Dit bly vir my lekker om hiernatoe te kom. Al hoe lekkerder.
‘n Ander lekker plek vir my om na toe terug te gaan, is Kollegetehuis. Was in die week daar en het met van die ouens gesels wat by Angus Buchan se Mighty Men Conference was en ek het net weer besef: dit was die plek van my salvation. Absoluut. Die Here het ouens daar geplaas en oor my pad gebring wat MY ook op die regte pad hou en moed gee en inspireer om aan te hou en uit te hou. Aan alle voornemende Kollegemanne/ TUKS-studente/ ouers van seuns wat vanjaar klaarmaak met Matriek: julle kan met die grootste gemak die Republiek van Kollegetehuis as ‘n opsie oorweeg.
Geniet die langnaweek, Peace out!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment