Home > Blogroll > Me, me, me, I, I, I…kom ons praat bietjie oor selfsug

Me, me, me, I, I, I…kom ons praat bietjie oor selfsug

Tieners, jong (on)volwassenes, basies, lyk my, die post-moderne mens of dalk net Generasies X en Y…almal soek net hul eie belang. ‘What’s in it for me?’ het die eerste prioriteit geword. Op die sportveld, op die verhoog, by die kerk (veral!)…dis al waaroor dit gaan! Of is dit net ek?
Ek wil 1espan speel, maar wat kry ek als van borge af? Ek wil aan die revue deelneem, maar watse cool goed gaan die skool alles vir my gee?
Alles is die heeltyd voorwaardelik. Ek sal A, maar dan moet jy B. Eers dan sal ek. Miskien. En as ek ‘n wanpersepsie oor jou het, tough noogies vir jou, ou maat. Ek hoef nie MY persepsie(s) te verander of myself dalk net deeglik van die feite vergewis voordat ek ‘n sekere houding inneem of aannames maak nie. Vir wat hoef ek dit te doen? Ek verwag dat jy dit moet doen, hoe durf jy verwag dat ek dieselfde moet doen?
Niemand se belange behalwe die eie ek s’n word gedien nie. Die groep is, wel, onbelangrik. Tensy jy in my groep is – en selfs dit is voorwaardelik. As ons verskil, raak ek apaties, ek raak negatief teenoor die groep, ek begin die groep sleg te sê en ek dreig om by ‘n ander groep aan te sluit.
Wat sou gebeur as ek dalk kyk: hoekom verskil ek van die groep? Verskil ek hoegenaamd van die groep? Wat is dit wat my regtig pla? Wat het ek al vandag gedoen om dinge vir die groep (en per implikasie vir myself ook as ek my nog deel van die groep ag) beter te maak, behalwe om te kla?
Somtyds dink ek ons oorskat mense.
En as jy dink dié post is op jou gemik – seriously, moenie so baie van jouself dink nie.

Categories: Blogroll
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

