Home > Blogroll > Hoë Bloeddruk en Uitpass

Hoë Bloeddruk en Uitpass

Ek het laas Vrydag tydens bloedskenk gehoor my bloeddruk is ‘n bietjie hoog. Toe, vyf minute later terwyl ek lê en bloei, toe pass ek uit. Scary, het regtig gevoel of ek wegraak!
Saterdag gaan meet ek, toe is dit 151 oor 93. Ek vat die naweek rustiger, lê en slaap, lag lekker vir snaakse movies en vanoggend toe ons weer gaan meet, toe is dit 154 oor 100!
So, ek stres ‘n bietjie…waar kom dit vandaan?
Intussen hoor ons hierdie week of een van my vriende Vryheid toe gaan trek om hier te kom skoolhou en die inskrywings vir ons Avontuurkamp is intussen uitgestuur. Probleem is, dis dieselfde naweek as wat die rugbyweek by Hoërskool Vryheid begin (3-4 April) so dit boor ons ‘n bietjie…maar ons sal nog sien wat gebeur!

Categories: Blogroll
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

