Home > Blogroll, Life, random, Reality > Nipping…

Nipping…

Soms wens ek net ek het presies geweet hoe om dinge te doen. Op hierdie stadium nip ek oor my skripsie en oor ons gemeente se Jeug, waar dinge BAAAIIEE shaky gaan op die oomblik en natuurlik oor Dinsdag se onderhoud met Disney Cruise Lines hulleself in Irene.
Ek sukkel om in die oggende aan die gang te kom en ek is baie bekommerd oor die mense in ons Bybelstudiegroep, omdat omtrent nie een van hulle die ander een vertrou nie en almal met almal ‘n issue het. Very bad!
Darem begin ons binnekort werk aan ‘n geestelike produksie – ek, Annelie en Sunette aan die stuur van sake. Dis ‘n moderne weergawe van die boek Job, met ‘n meisie in die hoofrol. Dis nie so weird as wat dit klink nie! Dis die een ding waarna ek nogals actually uitsien.
Die kampe was lekker, kyk na Cobus se blog
vir die awesome labarint verhaal. Dis baie cool.

Categories: Blogroll, Life, random, Reality
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

